ایران بهشت روی زمین

  • ۰
  • ۰

♪♪♪♪♪♪

persian music

persian radio,download persian mp3,iranian music download,persian music download,download persian music,iranian music,persian music


تو کنارش قه قهه زدی

ندیدی من هق هق میکردم

نامرد دارم جوری میخندم انگار یه ساعت پیش اصلا گریه نکردم

با اینکه زیاد دور شدی بازم صدا خندتونو میشنوم از دور ولی

گفتی معروف شدی بیا باز عشقو بسازیم خیابونی تو که از من زیاد دیده شده تری

کل لباس امو به سلیقه ی تو میپوشیدم

حرف حرف تو بود که چی بپوشم چی باشم

تو کجاهایی من پشت خط گوشتیم

کاش بجا اشغال میگفت مشترکت آشغال است

قول دآدم جاهایی که باهم رفتیم قدم نزارم

تو بی حالی بغلش منم رمق ندارم

تو دستاتو تو دست عشقت بزار

منم میخوام داغمو رودلت بزارم

هم اکنون که داری میری حداقل با پرویی.. نیا بگو حقم بود

هم اکنون که داری میری حداقل جوونیمو برگردون

وابستت بودم میچکه از دستم خون..

بهش نزدیک نشو که طاقت ندارمو بلند میشه دستم روت

اول صبه انگاری کنارش بیهوشی بیدار نمیشی حتی بریزن یه سطل آب سرد

عشق واسه من یعنی کجایی چی میپوشی واسه تو هم یعنی شب نشینی با صدتا پسر

چه روزایی کنار قدم میزدیم الان کنارش بخندو من دو قدمیت

گفتی بپیچم برم اخه چی میدونی...

اخه پیچوندنو فقط تو بلدی...

ااااااه

من که اهل گیم کردن نبودم تو بچه بودی با قلب من بازیت گرفت

کنار اون جلب در ساعت دلم جلد تو بود که یهو آتیش گرفت

قلبت هنو پیشمه تنتو کجا باختی تو

از اون آدم بیشرف یه خدا ساختی تو

زندگیمو نگا مثل سیزدهما نحسه

من مشتام رو دیوارو تو دستات تو دستش

هم اکنون که داری میری حداقل با پرویی.. نیا بگو حقم بود

هم اکنون که داری میری حداقل جوونیمو برگردون

وابستت بودم میچکه از دستم خون..

بهش نزدیک نشو که طاقت ندارمو بلند میشه دستم روت

موهاتو رفیق داشتم راستی هنو صافو لختن

من موهام سفید شده برعکس زیبا بختم

تو کل شهرو با اون زیرپاهات گذاشتیو

من پاتوقم شده گوشه ی تختم

ولی اینو بدون میرسیم به یه روزی

اگه هرزگی موده تو یه آدم بروزی

بهش نزدیک نشو به جای اون باید بیای سنگ قبرمو ببوسی

تو با اونی الانو منم مرد هوس نیستم

دیگه مردی واسم منم که مرده پرست نیستم

کارم شده تکرار حرفات تو ذهنم

منو سوزوندی بعد گفتی عاشقیو بلد نیستم

اتاقم تاریکه تاریکه شبو روزم یکیه

واسه کی طلوع کردی که واسه ی من کردی غروب

لعنتی جهت چه نمیفهمی , تازه به دلم نشسته بودی که وایسادی تو روم

  • ۹۵/۰۳/۱۳
  • محسن خلیلی

نظرات (۱)

  • تبدیل عکس به نقاشی
  • تبدیل عکس به نقاشی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی